Monday, August 8, 2011

TRAGEDI JATUH

Assalamualaikum,

beberapa hari tak menaip di blog ku (nasinb x bersawang).ewahhh...bukan nyer ape..kandungan dah 3 bulan lebih nie..masih lagi badan sakit-sakit dan demam...tak larat..sumpah..sakit satu badan..ala macam korang demam tapi kali nie aku mengadap da 3 bulan..allah sahaja yang tahu sakit badan dan kepala nie camne...

Pada suatu hari,.,,(deng deng deng),,3 hari diriku Mc(kata melayu cuti sakit) aku demam..tak pegi keje..sumpah masa tu kepala aku nak pecah...aku rehat kat rumah mak aku...so ada hari ahad yang lepas...(ayat aku da macam keling ko)...aku mandikan anak aku...pastu aku tergelincir kat situ  dan menghempap buntut ku..allahuakbar..sakittttnya..nak nagis pun ada...arissya takut tgk aku menjerit..mak aku pun terkejut aku jatuh depan dia...

hari ini, ISNIN...badan aku da sakit..kaki aku da sakit belakang aku da sakit....aku da biasa g urut dlu baru pastu aku g periksa kt klinik..

doakan kandunganku xda pe2 yer.. aku masih menahan sakit....huhuhuhuhuhuhuhuhuhu........


tapi aku xla jatuh terhumban camni..ini lagi sakit KOTTT!!!!

No comments:

Post a Comment

There was an error in this gadget