Monday, October 28, 2013

JOM MAKAN COLLAGEN

 jom makan Collagen...




Collagen NUCELL mengandungi sumber daripada bio marin laut dalam..Dan inilah diantaranya..
Inilah kelainan dan kehebatan kolagen NUCELL..bukan sahaja mengandungi RUMPAI LAUT malahan ditambah lagi dengan kolagen bio marin serta kehebatan buah ACAI BERRY...mencuci darah , memcegah jeragat, jerawat dan mengebukan kulit...

PLUS..cuci usus dengan produk Nucolonz supaya pencerapan collagen lagi cepat dan berkesan..malah menurun kan berat badan...



paling best :

membersihkan kulit muka...
 mencuci kolestrol dalam darah
bentuk muka makin bujur...
makin cerah...

gambar bawah nie semasa mummy bermasalah dengan jerawat umur 23 tahun dan alhamdulilah makan dua kotak muka bujur dan jerawat pun hilang..alhamdulilah...produk nie banyak membantu mummy confident abis masa nak naik pelamin,....
 

2013
oKTOBER 2013 tiada jerawat dan membujurkan muka mummy walaupun dah anak dua orang..



NUCOLONZ RM75.00 + NU-CELL RM 85.00

ARISSYA & AIRIEL

salam semua,

lama tak bernote kat dalam blog xseberapa nie..hihihi... just nak bgtau minggu depan harijadi arissya....anak-anak saya dah besar dah..

keadaan sekarang macam-macam berlaku...ada anak di sisi mak bapak pun boleh diambil orang dengan cara pukau..

 entah la..anak-anak adalah nyawaku..anak-anak adalah penyeri hidup ku,, anak-anak adalah pengubat hati ku...


ya allah kau perlembutkan hati anak-anak ku agar sentiasa menghormati ibubapa dan orang disekeliling....

ya allah kau perlindungkan lah anak-anak ku dari segala bala, musibah dan bencana...permudahkan la perjalanan anak ku dalam cahaya NUR mu..amin...

4 tahun dah kakak...
SMART boy..
1 tahun 8 Bulan dah...

Creadit this picture. saya suka gambar anak-anak macam nie..cute jer adik.


airiel bersama sepupunya azim zafriel, kawan gaduh bersama-sama...

kakak dan adik sangat akrab


There was an error in this gadget