Friday, March 11, 2011

HIKAYAT MERONG MAHAWANGSA


Malam tadi kami melayan la citer hikayat merong mahawangsa yang telah mengutip wang pada satu hari sahaja dah setengah juta....... gile gempaq ..kami pegi 5 sekawan zan n wife, amy, mummy and dady..... kami tgk 11.30pm kat ioi mall puchong..nak tau kenapa kami tgk kat situ...kenapa tak tgk kat alamanda jer kan,...bole yer semua tempat full sehingga ari sabtu...book berbayar..dasyat kan...so filem tu mmg enjoy..tapi mngkin mummy tak minat sangat dengan sejarah so bole plak tertido...hihihihi...boyfriend syarifah amani tu cute la...mummy suka tgk watak dia pegang putera raja ROm...cute bangat..stepen pegang watak merong ok la...ala-ala pirates carribien la plak... dalam cite ni mummy bagi 3 bintang kott..coz banyak sangat bercakap yang meleret lere lorr..so far ok la.. yang penting dalam tu da maya karin yang semata-mata menjadi orang GOA yang terlanggar bahu dengan merong sahaja..hahhaa..jehan miskin last minute baru keluar..tu pun mati last sekali..hmmm so far Hebat n Ok jer..hihihihihi...



sebelum tgk wayang jom beli lolipop dlu...
boeh rest jap ...lambat lagi wayang nyer...
hubby best la tu!!!!
ibu mengandung pun turut join..isteri zant!!!officemate
officemate..my boss!

peach,,..!lelaki g berurut kami bergambar jer la...

PEMAISURI AISKRIM

Tengahari yang panas bangat tiba-tiba kedengaran..."mat cool..mat cool kawanku..mari kita makan matttttt coool" haaaa...."arissya maaa"  mummy dengan pantas tak berapa pantas berlari sambil mendukung esya...tunggggggggggggggggggggggggu!!!!!!! ambik ko mummy jeritttt....nak tau per???? kami berdua yang HANTU AISKRIM dapat makan aiskrim aritu...yeaaaaaaaaaaaaHHHHH !!!!!!...tghari yang panas tinggal kami bertiga anje, mummy, arissya...masa tu suara mummy tengah ROCKKK so di nasihatkan jangan makan aiskrim...tapi dady xda kan so kami bertiga melayan aiskrim dengan hati yang senang....hihihihihihi.paling happy arissya larrr..klu tak caya cuba tgk!!!!!

punya la lebar senyuman esya!

errrrrrr...chesss...

hihihihihi nak ker????

peach dady!!! kami mkn aiskrimmm....

Yum Yum bila la nak makn lagi camniii!!!!!!
There was an error in this gadget