Friday, March 11, 2011

HIKAYAT MERONG MAHAWANGSA


Malam tadi kami melayan la citer hikayat merong mahawangsa yang telah mengutip wang pada satu hari sahaja dah setengah juta....... gile gempaq ..kami pegi 5 sekawan zan n wife, amy, mummy and dady..... kami tgk 11.30pm kat ioi mall puchong..nak tau kenapa kami tgk kat situ...kenapa tak tgk kat alamanda jer kan,...bole yer semua tempat full sehingga ari sabtu...book berbayar..dasyat kan...so filem tu mmg enjoy..tapi mngkin mummy tak minat sangat dengan sejarah so bole plak tertido...hihihihi...boyfriend syarifah amani tu cute la...mummy suka tgk watak dia pegang putera raja ROm...cute bangat..stepen pegang watak merong ok la...ala-ala pirates carribien la plak... dalam cite ni mummy bagi 3 bintang kott..coz banyak sangat bercakap yang meleret lere lorr..so far ok la.. yang penting dalam tu da maya karin yang semata-mata menjadi orang GOA yang terlanggar bahu dengan merong sahaja..hahhaa..jehan miskin last minute baru keluar..tu pun mati last sekali..hmmm so far Hebat n Ok jer..hihihihihi...



sebelum tgk wayang jom beli lolipop dlu...
boeh rest jap ...lambat lagi wayang nyer...
hubby best la tu!!!!
ibu mengandung pun turut join..isteri zant!!!officemate
officemate..my boss!

peach,,..!lelaki g berurut kami bergambar jer la...

2 comments:

  1. eh, maya karin wujud ke dalam movie ni?

    ReplyDelete
  2. ha,aaa ramai tak perasan kan..masa tu maya karim lalu kat jambatan kat GOA..merong tengah bercakap dengan tuan putra rom pastu terlanggar bahu maya..masa tu la..maya pakai sari colour putih...hihihihihi

    ReplyDelete

There was an error in this gadget