Tuesday, April 19, 2011

DI SUATU PETANG AHAD!!!!!!!

jom play with esya

bagi keluar peluh lagi

muka ku da masam coz:mumy nat "penattt"

Nk play kat maner yerr!!!

mUmmy,..dady...esya da nmpak man.."taman"

alamak mumy rambut esya kena tiupan angin!!!!

Dady esya nampak pishhh "fish"

weeeeee~esya dah naik Monumen alaf baru di putrajaya!!!

Mummy let go home...!!! esya penat!!!!
Kat maner tu :Monumen Alaf Baru,Putrajaya
Masa: 5.30-7.00pm
Bilerr: Ahad

PESANAN SUAMI

Suamiku selalu pesan.."mumy klu orang buat jahat kat kita atau mengata kita"kata alhamdulilah je...doakan benda baik-baik jer kat dia....mummy always ingat pesan tu..walaupun selama ni mummy tau da orang yang berbuat begitu kat diri kita ni..kita hamba allah dah naik dan turun..kita doakan yang terbaik...

jangan sesekali:-
  • buat mulut cerita tak betul kat orang
  • melaga-laga kan orang
  • menyibuk tepi kain orang melainkan benda tu betul takper
  • tak payah la nak cemburu or nak menunjukkan sangat depan orang yang anda tu hebat sangat
  •  mengata dengan orang lain pastu bole plak da mengutuk orang tu ko jadi baik depan dia "mulut longkang "
  • tak baik mengacau nasi periuk orang
  • jangan busuk hati  boleh tak?
  • tak payah jadi lalang bole
  • jangan nak buat aukta bole tak?
suami saya bilang orang mcm tu kita doakan  yang terbaik kat dia murah rezeki dan sentiasa dosa dia diampunkan.aminnn...bak kata suami mummy lagi allah swt akan bg sama rata pada setiapa manusia "orang tu di permudahkan rezekinya atau diberatkan jodohnya.."

p/s: lagi mummy dengar dari mulut orang lagi sakit hati sebenarnya dgr si POLAN ni mengata mummy..tapi perasaan tu minta di ampunkan..kalau mummy da terlampau geram mengata ampunkan mummy tapi lama-lama dia buat kat kita naik menyampah..jadi mummy doakan kesejahteraan dan kesyukuran alhamdulilah pada umat seperti itu......"alhamdulilah"



"mak sentiasa mendoakan yang terbaik untuk anak-anak mak
...."doa pertama mak jauhkan dari
 panahan fitnah dari orang "........

There was an error in this gadget