Wednesday, February 9, 2011

COME TO “WOW! PUTRAJAYA” CARNIVAL

Due to the overwhelming results from last year, “Wow! Putrajaya” Carnival has grown into a yearly event. This celebration is full of colour, excitement and fun-filled activities, showcase and exhibitions for all family members at any age.
Admission in is free.

This carnival will is on at:

Venue                       :  Farmer’s Market Lot (Tapak Pasar Tani), Presint 2 , Putrajaya
Date and Time        : 11-12 February 2011 (9:00AM to 12:00Midnight)
                                    : 13 Februaryi 2011 (9:00AM to 6:00PM)




dont forget Hot Air Ballon on saturday and sunday at 7.30-8.00am and 4.30-5.30pm!!!!! mummy pun tak sabar nak naik u all!!!!!!

ARISSYA BERSAMA LAPTOPNYA

masa mummy baru lepas mandi ..mummy mencari-cari mana la peginya arissya adriana ni...diam jer...kat umah tinggal mummy dgn dia jer..pegi ker bilik xda..pegi ke dapur xda..mana peginya kenit nie...rupa-rupanya dia di...ruang tamu...u all nak tau dia buat per?????
dia pegi kat laptop mummy ..punya la tak percaya dia tiru gaya mummy balik...klu u all semua tengok expert gilerr dia punya skill..tak tahaaaaaaaN...mummy jerittt kat dia...arissya..nak tau muka dia camner???tgk la sendiri kat bawah tu....


hooo ameyyy!

login FB yer nak!!
tgk dia pegang mouse..tak tahan!

siap berpikir lagi tu...


arissya ni buat mummy terpegun dengan terlatah dia mcm orang matang bukan usia dia sebenar!!!

ARISSYA VS MAT SALLEH (ARGENTINA)

ehmm arissya ni bukan yer tau erti takut..ikut lantak dia jer..klu dia nak marah orang ikut suka ati..klu nak berebut barang pun suka hati dia..aritu mummy bawak la si arrissya ni pegi kedai TOYS kat One Utama...so dia ni akan pergi ketempat ball o anak patung..pastu dia nampak la plak anak orang putih ni versi argentina ...(mummy da temubual mummy bdak nie) arissya berebut ball snow dgn dia..korang tau arissya bercakap bahasa ibunda yang budak tu ckap bahasa argentina dia..wahh macam ayam kampung dengan ayam belanda..hahahhah..siap lagi arissya kena tolak lagi tangan coz arissya ambil barang dia kat bicycle..hihihi




ha,aar kan mummy kata dia ikut suka jer berebut barang dgn ank orang tu! bukan reti takut!

p/s: tu la penangan D-GENIUS
There was an error in this gadget