Sunday, June 19, 2011

MaKAN-MAKAN

Salam sayang semua,

Hari nie mummy sangat best tauuuuuu .mumy dgn adik beradik berkumpul n makan dan keluar sama2.lama rasanya tak chill sama2 rasanya.mak pun msti wajib ikut bsama ariisyyya.
Bg suami2 tercinta"abah,en.dady&hubby angah"tak join.drg semua kjerrr.
Mula-mula nk makan kat secret resepi pastu da yg myampuk nk mkn kt old town jeh,hmm,
So utk mdapatkn keputusan just tnye mum..
Mak: kita mkn kt old town jer.secret mahal sangat kang pancit ko kang long!
Mumie: ok tak kesah pun..memang niat nk belanja n mumumm..klu old town punchantek gakk. Letss go!!!
Smp jerr old town..
Adegan per-1:naim(adk bongsu ) merajukkk nk mkn mcd plakkkk..angin jer ak tgk dia!!
Adegan ke-2: arissya tumpahhkn airrrr lemon mumiii errrr sabbbborr..angin gak!! mcm g berperang dah..
Adegan ke-3:angah salah order mak punyyya. Eissshh..nak asam laksa dia bantaikan bihun sup..alorr cian mak!

Tapi adegan yg paling manis kami dapat berborak-borak sambil berlawak mcm masa zaman kmi bujang dlu..lama xbsama mcm nieee,ngi.duuu sgt bangat.hihkhehewekwek.


saya suka pic ni..masa ni arissya di kerah duduk sopan coz mak angah dia nak ambik gambar!! "mak: alahai sian cucu nany!!"




Published with Blogger-droid v1.7.0
There was an error in this gadget