Friday, June 24, 2011

OKU GENGSTER !!!!

Salam Sayang semua,

Semalam, lepas balik ambik stok tudung ...masa otw balik ke rumah putrajaya en.dady da call tanye kat maner??? suara jer mcm ada somthing tak kena..pastu nak bgtau masih kat sg.besi putus battery mummy abis..so xper la. mummy bawak kereta mcm orang gile tau..160kmj dan mengambil masa 20 minit dari jalan tar ke puytrajaya, hebatttt tak??? gile dasyat ko..hilang ke mumy an dan kewanitaan..heheheh!!

bile sampai rumah ,buka je pintu tengok en.dady pakai suar jean dan mata bengkak...kenapa nie??
dia terus bagi statment polis kat mumy..so mummy baca lah:

Statment polis:-

"Pada 1230 thgari 23-6-2011 datang sesorang customer melayu berfizikal tiada tangan sebelah (OKU) dan kaki tempang  untuk servis kereta falt nya WN.... kereta iswara merah dibengkel saya yang beralamat di ....seri kembangan, serdang. Semasa saya sedang servis kereta dia, dia menyuruh saya mengisi minyak hitam sehingga penuh..tapi saya kata tak perlu penuh takut nanti kereta berat.. tiba-tiba dia naik marah dan menghentak bonut enjin dan nyaris tangan saya tersepit dari bonut enjin. sehinga dia menumbuk mata sebelah kanan saya . setelah dia memaki hamun saya dia terus mengeluarkan parang dari kereta. saya lari dan keluar dari bengkel takut akan di cederakan. sehingga dia menjerit dan memaki hamun dan terus memnadu keluar dari bengkel dan memberitahu dia adalah seorang gengster"

so bile dah baca statment tu alahai sian en.dady kena pukul..mungkin orang tua tu gila kot dy.. pastu en dady kata, klu tgk perwatakkan dia memang alim tau..berjanggut putih, pakai songkok dan dalam kereta ada yassin..tapi tak tau la kenapa dia bole maki en dady sehingga keluar semua kata kesat disebabkan tak isi minyak hitam dalam kereta penuh...

 Pastu kami terus keluar pergi klinik berdekatan dan check mata en.dady..so doctor kata mata en dady ok.xda pe2...pastu terus bawak en.dady keluar makan kat bangi..pastu kami borak la...

mummy: dady, mungkin nie satu dugaan dari allah swt untuk menguji dy dari bersabar.mungkin jgak dy nak menahan kesabaran dan di uji sebegini.
dady: mungkin jugak la.. tapi dy masa dia pukul dy tu mmg dy rasa nak tumbuk balik dia tapi dy pk mcm-mcm...kita da undang-undang, pastu nnt klu dy lawan balik jadi kes lg besar dan mungkin bengkel akan ditutup.
mummy: takpe la dy, kita tunggu jer laporan dari polis untuk kenal pasti suspek lepas nie...
dady: sampai sekarang masih berpikir apa masalah pakcik tu...!!!


so sekarang ni polis bahagian jenayah masih lagi menyiasat kejadian tersebut..!!!

P/s:orang malaysia sekarang ni memnag ramai yang gile ...!!!!!!sakit mental.
There was an error in this gadget