Wednesday, June 15, 2011

9 TAHUN BERJUMPA KEMBALI...

Salam Sayang Semua,,

Pada hari ahad lepas mumie isya dan adik bongsu mumie pergi kenduri kawen kawan PLKN mumie masa kenal dorang pada 2003. lama kannn..kami semua berkawan dan kenal mengenali semua di sarawak. Aktiviti kami di sarawak buatkan kami semua lagi akrab. sebabnya dulu hanya berapa orang jer dari selangor diterbangkan ke sarawak. so sangat la close kami semua.

masa kawin kawan mumie OD , kami berkumpul kembali..ada yang tak datang tapi selama 9 tahun jumpa dorang xda perubahan pun tapi yang berubah badan jer kot..hehehhehe...

p/s: masa nak ke rumah pengantin mumie boleh plak langgar kereta orang kat sana..abis kete den kemek..dan bernasib baik jugak en.dady ada bengkel kereta so mumie xda la keluarkan duit untuk repair.huhh..nie kali ke 4 da berlanggar kereta..!!!ishyy kena  mandi air bunga gak aku nie!


Esya bad mood!!!


Geng yang tetap mantain!

Od yang sentiasa mantain!!!


Aine yang mantain!!

Mumie Dan Esya



PLKN SIRI 3/2003

Elly yang sentiasa mantain dan cantik walapun da anak sorang dah!!






Poyo jerrr!!!Tab mumie xboleh tinggal yea!!!



Esya muka malu jer..sopan jer!!! kalau tak lasak dia tak hingattt...!!!!
Published with Blogger-droid v1.7.0
There was an error in this gadget