Wednesday, February 9, 2011

ARISSYA BERSAMA LAPTOPNYA

masa mummy baru lepas mandi ..mummy mencari-cari mana la peginya arissya adriana ni...diam jer...kat umah tinggal mummy dgn dia jer..pegi ker bilik xda..pegi ke dapur xda..mana peginya kenit nie...rupa-rupanya dia di...ruang tamu...u all nak tau dia buat per?????
dia pegi kat laptop mummy ..punya la tak percaya dia tiru gaya mummy balik...klu u all semua tengok expert gilerr dia punya skill..tak tahaaaaaaaN...mummy jerittt kat dia...arissya..nak tau muka dia camner???tgk la sendiri kat bawah tu....


hooo ameyyy!

login FB yer nak!!
tgk dia pegang mouse..tak tahan!

siap berpikir lagi tu...


arissya ni buat mummy terpegun dengan terlatah dia mcm orang matang bukan usia dia sebenar!!!

No comments:

Post a Comment

There was an error in this gadget