Wednesday, February 9, 2011

ARISSYA VS MAT SALLEH (ARGENTINA)

ehmm arissya ni bukan yer tau erti takut..ikut lantak dia jer..klu dia nak marah orang ikut suka ati..klu nak berebut barang pun suka hati dia..aritu mummy bawak la si arrissya ni pegi kedai TOYS kat One Utama...so dia ni akan pergi ketempat ball o anak patung..pastu dia nampak la plak anak orang putih ni versi argentina ...(mummy da temubual mummy bdak nie) arissya berebut ball snow dgn dia..korang tau arissya bercakap bahasa ibunda yang budak tu ckap bahasa argentina dia..wahh macam ayam kampung dengan ayam belanda..hahahhah..siap lagi arissya kena tolak lagi tangan coz arissya ambil barang dia kat bicycle..hihihi




ha,aar kan mummy kata dia ikut suka jer berebut barang dgn ank orang tu! bukan reti takut!

p/s: tu la penangan D-GENIUS

No comments:

Post a Comment

There was an error in this gadget