Monday, October 28, 2013

ARISSYA & AIRIEL

salam semua,

lama tak bernote kat dalam blog xseberapa nie..hihihi... just nak bgtau minggu depan harijadi arissya....anak-anak saya dah besar dah..

keadaan sekarang macam-macam berlaku...ada anak di sisi mak bapak pun boleh diambil orang dengan cara pukau..

 entah la..anak-anak adalah nyawaku..anak-anak adalah penyeri hidup ku,, anak-anak adalah pengubat hati ku...


ya allah kau perlembutkan hati anak-anak ku agar sentiasa menghormati ibubapa dan orang disekeliling....

ya allah kau perlindungkan lah anak-anak ku dari segala bala, musibah dan bencana...permudahkan la perjalanan anak ku dalam cahaya NUR mu..amin...

4 tahun dah kakak...
SMART boy..
1 tahun 8 Bulan dah...

Creadit this picture. saya suka gambar anak-anak macam nie..cute jer adik.


airiel bersama sepupunya azim zafriel, kawan gaduh bersama-sama...

kakak dan adik sangat akrab


2 comments:

There was an error in this gadget