Monday, August 1, 2011

ALHAMDULILAH

ASSALAMUALAIKUM,

ya allah kau peliharakan lah hatiku ini, iamanku,dan limpahan rezeki yang murah dan kesenangan hati sebigini rupa selama-lamanya..

tahun nie mummy rasa sangat happy...alhamdulilah rezeki sentiasa ada.. arissya tak pernah putus mendapat kemewahan dari segi makanan, pakaian sehingga lah kasih sayang..

suamiku, tak kala bersusah payah dengan bisnesnya bengkel, alhamdulilah makin hari makin dikenali dan makin hari kami di cucuri rezeki sehingga makanan atau kebendaan yang diingi tercapai..alhamdulilah.

mumy, alhamdulilah, tudung hasil bisnes yang hanya interprem di blog dan kenalan kawan-kawan alhamdulilah tiap-tiap bulan lebih dari yang ku jangka kan..klu nak ikutkan boleh jer tukar ketee pehhhhhhh (main-main jer)kang merajuk lak se wira merah yu..(selagi kudrat kereta bapak ku bole pakai akan ku pakai sehingga bole)...insyallah..

asyik-asyik gambar arissya...hehehhehe

mummy and dady really love u sayang...!!!

p/S: Orang kata nak lagi dipermurahkan rezki dengan ibubapa dan mertua jangan sesekali kedukut..selagi mampu kita bagi apa yang ada.insyllh..selamat berpuasa dan berbuka yea..heheheheh

No comments:

Post a Comment