Friday, February 11, 2011

HIJAB/SHAWL/TUDUNG +INNER

Mummy ingat mummy nak pameran tudung mummy kat blog ni la...mummy insyllah hujung bulan Februari  mummy akan mengeluarkan shawal-shawal bersama-sama inner mcm-mcm colour saiz XL yang bole muncung tanpa nampak bulat di muka yang pelbagai colour ......

Nak tahu kenapa mummy nak keluarkan shawal kat blog..coz kat ofis dan di luar opis mummy menjual shawl...sekarang ni ada orang tanyer.."tinie bila nak letak tudung kat blog..senang nak beli..tnggu u lambat nak hantar " inssyallh mummy akan mulakan pada hujung bulan ni...u all tnggu jer k..mummy sekarang dalam perancang akan mengadakan Bengkel Pemakaian Tudung /Hijab/shawal...insyallah masih dalam progres!!!!!

Banyak nyer perancangan..doakan perancangan mummy ini berjaya yer.....!!!!!!!!




da tak mata tu macam erra fazira..hihihihiii
Keluaran lama sebagai "PREVIEW"
 

Keluaran lama sebagai "PREVIEW"

ini sebagai contoh...COMING SOON....
 

No comments:

Post a Comment

There was an error in this gadget