Tuesday, November 19, 2013

bIDADAri DCL



salam semua, saya suka share tentang kebaikkan bidadari. saya makan masa lagi sebulan nak kahwin.. dulu memang tak tau berkenan produk ini.. dulu saya kan muka berjerawat, keputihan dan muka kusam...

bile dah naik pelamin alhamdulilah jerawat semua hilang...tu satu hal..produk dari DCL gak tu,,...bole tgk kat post produk kesihatan...
bile pantang pun saya guna produk dcl...bole tgk post pantang saya..

so bile dah kawin suami sentiasa senyum.. bukan nak bangga atau nak cerita kotor ke apa...tapi nk share tentang kesihatan dan kebaikkan yang saya dapat...

badan saya sihat, keputihan tiada, period saya 7 hari cantik jer..period teratur, saya rasa tenaga, muka saya berseri-seri, dan maintain badan...

saya suka sebab jamu yang telah telah di adun dan terasa madu..mmg sangat sedap...

setakat ni saya makan dari 2007 hingga kini belum pernah bertukar produk..sebab saya rasa produk ini banyak membantu dirii saya dan terbukti pun


...
bab anak ( boleh tgk post saya anak genius menggunakkan produk dcl jugak)...



No comments:

Post a Comment