Thursday, March 7, 2013

SCARE @ IGAUAAN HITAM

salam semua,

Memang dah lama tak update kan...sian ..dah bersawang blog mummy nie...

da 3 benda nak bgtau...

first

anak mummy arissya adriana.. lebam kat pipi..ingat kan kena cubit kat tadika..entah tapi tak pasti la,,,sebab malam khamis kat rumah kul 3am arissya menjerit panggil mummy2 da tangan kambing kat muka esya...hmm ingat kan dia mimpi..so pagi esok dia cite mummy esya mlm tadi da jumpa kambing besar kat tepi katil ..tangan dia kat muka esya colour putih..hmm "org tua2 kata budak kecik tak tipu kan.." balik dari tadika terus da bekas lebam..arissya kata tak sakit,,,so teringat dulu-dulu dulu kalau lebam kat peha mak kita selalu kata tu lebam kena gigit hantu la tue..so sangat scare kan...

Second

anak mummy jugak arissya...bawak balik KUTU wei....kat tadika...mummy sangat kecewa sangat..dah la aku ni tak penah tgk kutu or ken ajangkitan kutu..benci la ak...sian arissya..dah la rambut panjang..kami berdua rambut tebal dan panjang..stress ak la...guna syampu anti kutu tu siap menangis2 esya..ubat tu busuk,,,ni igauaan hitam bagi mummy la...sekarang ni alhamdulilah dah xda,..tapi aku takut dia akan menjangkit lagi...huuhuuhuhuhu





third

pasal ex-bibik mummy..aku stress jugak dgn dia nie,...dah la buat perangai then bile dah bla...still keep on mesg ak mencarut2..pening la aku ,,,.bayangkan 1 hari 10 sms maki ak..padahal dia dok buat anak ak kemain lagi sampai kena pegi berubat muntah hitam..dia pukul anak ak..ehhh geram...dia ni mmg mimpi itam ak...pompuan ni mmg ak tak kan letak la gambar dia...muka rabak dia tu...

No comments:

Post a Comment

There was an error in this gadget