Thursday, August 2, 2012

MUKA BERJERAWAT??MEH TRY INI PRODUK

BENDA ELOK DAN SANGAT BAGUS MESTI LAH NAK ULANG STATMENT
salam semua,

testimoni ni mummy sendiri...dulu muka mumy allahuakbar mcm badut ko...jerawat meletup sana sini..muka ko tgk la bulat kan...pakai bedak pun tak guna sebab apa jerawat banyak sakit satu hal tapi kan tumbuh macam cendawan kan..muka berminyak satu hal lagi la...


pastu jumpa la produk makan ...sebelum ni asyik la dok tukar produk cuci muka and krim tapi tak penah terpikir nak makan samplemnt yang boleh buang toksid kan...
.
bile dah makan mengikut atruan dan displin..alhamdulilah muka jadi sangat beseri dan jerawat hilang..paling best mummy dapat muka tirus dan badan pun ringan , kuku berkilat serba serbi dapat cantek tau...masa nak kawen pun muka naik seri sebab jerawat dah xda pakai bedak pun elok jer tak bertompok sebab samplemnt yang mummy makan membantu..gambar kat bawah tu masa anak dara lagi..


No comments:

Post a Comment

There was an error in this gadget