Monday, April 15, 2013

KLINIK USAHAWAN ; BERANI BERNIAGA 2013

salam semua,

Hari sabtu lepas, mummy and en.hubby ada pergi ke klinik usahawan Dr. azizan...waaa sangat bestnya..ramai sangat orang...tapi masa nak pergi tu dugaan macam-macam... pergi jem...cari parking 1 jam..semua tempat penuh kat PGRM Cheras,...jalan kaki kat 1 km dengan hubby..punya la jauh,...

"sampaikan en.hubby melajok tau...tak jumpa parking..tapi semangat tu ada tetap mencari jugak.."

sampai jer terus daftar n masuk dewan...allahuakbar..ramai nya orang penuh..mula-mula duk belakang sekali berdiri..pastu kami dapat gak duk depan sekali tapi bersila la..xpe nak timba ilmu xda masalah la...

bila dah balik semangat sangat tau...terus mengambil dan merebut peluang yang ada..


saya pegang tips doktor...kalau kita nak kaya BERSEDEKAH LAH...kita yang kaya dengan memberi lebih kaya dari menerima menjadi si miskin...

senyum pun dah sedekah kan.....alhamdulilah...

saya dan hubby masuk ke seminar untuk menimba ilmu...amin..

senyum...

mummy tak stress but hubby stress tak jumpa park..ejek dia sebenarnya..

isi borang dulu ....

sangat HEBATTTTTTTT,......

kami nak masuk dah...semangat sebagai usahawan berjaya..

No comments:

Post a Comment

There was an error in this gadget