Wednesday, July 27, 2011

FOOTBALL ,GEGiRL

assalammualaikum,

(tiap kali berblogging) mesti beri salam..kan satu pahala tu..)heheh malu.."macam ustazah pilihan pulak.... so nak citer lagi pasal si esya ni..aduyai..dikalangan sepupu papat dia...setakat ni dia la yang tunggal perempuan sebaya dan sewaktu dengan nya...aritu berkumpul untuk kenduri menyambut ramadhan kat umah maklang (buat2 kenal la yea) ...pastu petang tu pi jenguk kjap pe yang patut di tulun.."tak tulun pun masa tu tgh pening2 cinta..."so bawak la sekali si esya nie..so dia ni minat bangat dengan ball..so masa sepupu sepapat dia main pe lagi...mengikut seperjuangan la main bola..!! aisyhh... dah macam beboy da aku tgk!! tak caya meh tengok gambar....

tengok be boy semua kan!!!

sepakkan dari mohd esya..hahahhaha


saper nak jadi keeper!!!
nampak tak beza arissya 1tahun 9 bulan  dgn boy tu amar 4 tahun?? dah nak sama tinggi NyEr!!!


No comments:

Post a Comment

There was an error in this gadget