Wednesday, June 29, 2011

IM POSITIF ...

Salam Sayang...

Ada berita gumbira ingin saya sampai kan..ewahhhh...yoyo orr jer...dub dab dub dab..badan macam tak sedap jer..asyik pening-pening ,..asyik loya..apakah tanda??? so nak taknak mumie amd dady pergi klinik,..jumpa dr.intan macam biasa...

doctor : yea, sakita apa hatini?
mumie: saya nak check saya pregnant ke x?
daddy: heheheh (senyummm jer)
doctor: ok, hatini kena ambik air kencing dulu, ..dah lewat period berapa lama?
mumie : seminggu lebih dah..!
so mumie g la toilet dan bagi urine tu kat makmal ...

dalam beberapa minit,.............dub dab dub dab......pn.norhatini ..(nama kedengaran)

mumie:yea saya...
doctor: cuba teka awak mengandung ke tidak?
mumie: tak ngandung kot....
doctor : tahniah, awak pregnant..
mumie:hihihihihi yeke...alhamdulilah...dah berapa bulan doctor...
doctor: baru 1 bulan seminggu...jangka due date adalah 2 Mac 2012. tahniah...so memang merancang ker ? anak dah berapa tahun?
mumie: accident la doctor..bulan lpas sekali shoot jer tau..
doctor: awak memang tak merancang la nie..ok takper anak awak  dah masa tu da 3 tahun ..kira ok la..nanti saya bekalkan vitamin yer bg awak makan.
mumie: tq doctor.asssalamualaikum.!!.


insyallah , mumie akan dapat tambahan cahaya mata..setakat nie xda mabuk teruk lagi..alhamdulilah..arissya lepas ni kena terimalah yang di akan dapat adik jua..hihihihi

mumie dan baby dalam perut ni love you kamu berdua so much...!!!!

Dady dan kak esya


No comments:

Post a Comment