Thursday, February 10, 2011

AKU PUNYA KAMU

Selalu balik rumah mak macam biasa...tangkap arissya ..dia akan peluk mummy...daddy tersenyum jer tgk gelagat kami...pastu arissya ker dady plak..lagi la dia mengedik-gedik....da bermanja-manja dengan anak baru perasaan mak xda kat ruang tamu..tanyer angah "mak maner..." angah ckap "mak..kat belakang rumah dengan seseorang...berborak kot"...mummy pun terus jer la ker dapur...pastu dengar mak berbual dengan sesorang suara lelaki..hmm saper la palk ni yer...so mummy pegi dekat-dekat kat mak....ya alllah...tekejut beruuuk  mummy....
nak tau saper ???my ex boyfriend masa mummy lepasan SPM dlu...gile ker aper ko datang rumah aku ...dah la tu dia tido plak rumah mak aku coz alasan nak tumpang...

kepala otak ni hanya tertanya-tanya camner dia bole tahu rumah aku? kenapa dia tibe-tibe muncul ?kenapa dia datang rumah aku..mak mummy hanya kenal dia melalui gambar jer..tu pun mak mummy da buang gambar kami berdua satu album coz tak nak hubby ternampak nant dia kata apa plak..

so bila hubby datang menjenguk mak dia tanya saper laki-laki tu kat mummy..."entah...kawan angah kot" dia nak tumpang tido" errrrrrr benci betul la...jangan la dia kata pe2 kat hubby aku..mampus ...bukannya yer aper aku paling menyampah la dgn dia..mmg mumy tinggal kan dia coz dia jauh dari mummy...mummy meluat tgk muka kesian dia...makan malam pun duduk semeja...errr BENCI betul laaaa...mata dia menjeling-jeling ke arah aku...dalam hati ni meyampah beribu-ribu menyampah ...tgk muka dia..klu u all nak tau dia ikut mummy sampai la mumy da kahwin ni..dia pernah bgtau kat kawan ..aku tnggu tni janda aku nak masuk meminang..BBODDDOh tak?????

hubby asyik termenung jauh jer..biler tanya xda per-per..aku takut hubby syak lain plak...so ahad dia nak bergerak balik dia bg satu sms kat aku AKU PUNYA KAMU....!!!!

bila aku sedar-sedar rupanya aku bermimpi....hubby bangun ajak sembahyang subuh sekali...ya allh benci nyer mainan tidur macam ni...menyampah punya pasal sampai terbawak-bawak dalam mimmpi...tapi yang di sms and bgtau kawan mummy tu adalah perkara BENAR!!!!!!

No comments:

Post a Comment

There was an error in this gadget