Monday, January 17, 2011

WAJAH BERJERAWAT

alamak..tajuk jer da menyampah kan..jerawat...semua perempuan benci kan perkataan tu..apa lagi klu da kat muka korang...huuhu mummy b4 kawin dlu ..masya allh..muka mcm badut kooo..jerawat merah-merah, jerawat batu kat muka..naseb la hubby aku maintain tetap mncintai mummy..hahahhah

mummy dlu da mcm-mcm produk mummy mkn ..tak jgak elok2..pi klinik pakar kulit pun sama..tak munjarab jgk..so mummy pun mkn la NUAGE..selama 3 bulan perubahan mmg ketara...bukan setakat kulit jer cantik tapi bg satu badan kulit gebu, lembut, muka runcing...sangat-sangat sayang dgn brand DCL...thks kerana memberi kecantikkan kulit pd mummy..


anda bole meneliti wajah mummy sebelum makan dan selepas mkn samplemnt nuage

jerawat batu sentiasa da di pipi mummy


sebelum kawen

masa kahwin da tak risau sebab muka da licin..n berseri-seri


jadi sesiapa da masalah jeragat,  berjerawat, bole bertanyakan/sms pada mummy di 0163405401 insyllh mummy akan bantu ...



siapa yang taknk cantik, siapa yang tak nak suami puji kulit gebu, mekap kulit sentiasa nmpak cantek...dagu runcing...wahhh bnyak sgt...

bole rujuk mummy di FB norhatini idris tq..

No comments:

Post a Comment

There was an error in this gadget