hi uall...ni nak story morry lagi pasal ank mummy....aritu arissya demam dan muntah tak berhenti dari malam sampai pagi..jadinya bawak ke klinik pastu klinik tolak ke hospital..masa nak bawak arissya ke hospital arissya kena bawak ke klinik kerajaan untuk ambik darah..sian arissya..tak sudah-sudah demam...yang nak jadi cite ada ke patut da tau ank kita dah flat so dia tolak ke kecemasan utk cucuk pastu nurse suru tunggu kat luar tnggu bilikdoktor plak..so setiap pesakit akan dapat kad ...so kad tu mummy letak kat bakul yang disediakan..lama tau mummy tnggu arissya dah asyik muntah2...yang geramnya yg sampai dlu bole masuk..time tu mummy da geram sangat dah..mummy terus masuk bilik doct..mummy just ckap"anak saya dah muntah bnyak kali..ni kali ke2 saya datang klinik...nak bg anak saya pengsan baru nk rawat ker???" pastu nurse muka mcm ???? sound mummy suru tnggu lagi pastu mummy naik angin baru la dia suru mummy duk n bg doc check..yang paling bennggong sekali doc kata arissya hempedik.."kepala otak berjambul" takkkan kotttttttt....!!!! pastu doc bg surat utk tolak arissya ke hospital selayang sebagai kecemasan!!!!!
sampai hospital, arissya terus di periksa tekanan hb and darah....pastu kena tnggu doctor utk keputusan darah...mummy tgh tnggu kat bilik doctor tiba-tiba david (allycat) datang teman isteri dia ambik darah..."david tegur esya...tapi time tu mummy dah xda perasaan kan nk senyum..sambung balik pasal esya...so bila da jumpa doktor pakar demam baru la tau kenapa arissya muntah tak berhenti sebab tekak dia bengkak teruk dan demam panas sahaj..so air dalam badan ckup esya bole balik tanpa kena duduk hospital..so sangat lega...alhamdulilah....lega mummy!!!!!
p/s:mummy memang sakit hati betul system kat klinik kerajaan serendah tu..tak pernah elok!!!! da 3 kali mummy naik angin dgn system dorang..kali nie mummy dah buat e-aduan staff !!!padan muka...
ni masa dia dah lembik senyum pun tak mau!!!!! |
korang tgk saper paling excited nak bergambar..Nurse tuueeee tau!!! |
nie dah kat hospital..dahhhh bole balik.... |